Forum Kontynuacja Zlikwidowanego Forum Głubczycka Strona Główna Kontynuacja Zlikwidowanego Forum Głubczycka
Forum jest moderowane o różnych porach
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Proletariuszy wszystkich krajów lączcie się

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kontynuacja Zlikwidowanego Forum Głubczycka Strona Główna -> PLATFORMA DIALOGU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lechim
Superreaktywista



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Głubczyce

PostWysłany: Sob 9:51, 16 Kwi 2011    Temat postu: Proletariuszy wszystkich krajów lączcie się

Po ostatnich "sukcesach" miłościwie nam panująca,przewodnia siła narodu w trosce o dobro wspólne i umysły tubylczego narodu któremu wskazuje kierunek ku światłej przyszłości
"Platforma zaprosiła do Polski ekspertów odpowiedzialnych za sukcesy Obamy, Sarkozy’ego i Merkel

ak ustaliła „Rz", najlepsi spece od marketingu politycznego z Europy i USA zjechali 8 kwietnia do Warszawy, by pomóc Platformie Obywatelskiej w opracowaniu strategii przed wyborami parlamentarnymi. Pierwszy raz w kampanii nie będzie wolno korzystać z billboardów i telewizyjnych spotów. Eksperci mieli przedstawić nowe sposoby dotarcia do wyborców.

Eurodeputowanym PO udało się ściągnąć Ravi Singha odpowiedzialnego za internetową kampanię Baracka Obamy. W USA okrzyknięto go „guru kampanii wyborczych". Zdaniem Ravi Singha Platforma nie najlepiej wykorzystuje możliwości, jakie daje Internet. Amerykański Sikh w turbanie z elegancko przystrzyżoną brodą wywołał szok, gdy wyciągnął dane od zaprzyjaźnionych firm internetowych.

– Strona PiS ma więcej wejść niż strona rządu i PO razem wzięte – dowodził.

Z zaproszenia europosłów skorzystali też 40-letni Olivier Ubeda, który przyczynił się do zwycięstwa francuskiej partii UMP Nicolasa Sarkozy'ego, oraz twórcy wyborczych sukcesów niemieckiej kanclerz Angeli Merkel i szwedzkiej Umiarkowanej Partii Koalicyjnej.

– Po pierwsze, musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, jacy są wasi wyborcy? – dociekali eksperci.

– Rozczarowani i wściekli – miał odpowiedzieć jeden z polityków PO.

No to musicie wszystko zwalić na Kaczyńskiego. Powtarzajcie, że opozycja rzuca wam kłody pod nogi – doradzali spece od public relations.

– To się już nie uda. Mamy nie tylko większość w parlamencie, ale od roku także swojego prezydenta – tłumaczyli politycy.

Wśród słuchaczy, niemal 30 osób, byli m.in. eurodeputowani Jacek Protasiewicz, Sławomir Nitras i Krzysztof Lisek. Większość stanowili jednak działacze odpowiedzialni za techniczną stronę kampanii PO.

Zachodni eksperci byli zgodni, że rząd do wzmocnienia wizerunku musi wykorzystać majową wizytę prezydenta Baracka Obamy w Polsce. Ich zdaniem nadszedł też czas na kampanie „door to door", w czasie których partyjni aktywiści chodzą od drzwi do drzwi.

Goście jak z rękawa sypali nowatorskimi pomysłami, które z powodzeniem zastosowali u siebie. Szefowie lokalnych sztabów i komitetów obywatelskich UMP np. zapraszali znajomych do domu na kolację, w czasie której dzwonił prezydent Sarkozy. Pomogło to pozyskać wpływowych wyborców i dodało skrzydeł lokalnym działaczom.

W nadmorskich kurortach zaś partia Sarkozy'ego rozdawała klapki odciskające na piasku logo UMP. – To świetny pomysł – ucieszyli się działacze Platformy. Entuzjazm przygasł, gdy Francuz powiedział, że rozdawano też prezerwatywy z logo partii.

Niemiec i Szwed radzili, by podczas walki o drugą kadencję postawić na prosty przekaz: „Nasza partia jest obliczalna. A do czego zdolna jest opozycja, lepiej nie sprawdzać". – U nas to zadziałało – mówili.

Joanna Gepfert, szefowa agencji PR Project, ostrzega przed bezmyślnym kopiowaniem zagranicznych wzorców.

– Klapki odbiją się na plaży, ale się nie przebiją w społeczeństwie. Zwłaszcza gdy osią kampanii PiS będzie tragedia smoleńska – mówi ekspertka. I przypomina wpadkę Kongresu Liberalno-Demokratycznego z wyborów w 1993 r., gdy partia oskarżana o skrajny liberalizm i wzrost bezrobocia wystartowała ze skopiowanym z amerykańskiej kampanii hasłem „milion nowych miejsc pracy". Wyborcy uznali to za szyderstwo i ugrupowanie nie przekroczyło progu wyborczego.

Ale ekspert od marketingu politycznego Eryk Mistewicz jest zdania, że partie coraz lepiej korzystają z zagranicznych doświadczeń. – Kiedyś to polityk był odpowiedzialny za swą kampanię i docieranie do wyborców. Teraz to gra profesjonalistów, którzy przed każdymi wyborami do olbrzymiego banku pomysłów starają się wprowadzić nowe i korzystają z doświadczeń najlepszych. Dotyczy to każdej partii – mówi.

Jak wynika z informacji „Rz", eurodeputowani PO dotarli do zachodnich ekspertów dzięki kontaktom w Europejskiej Partii Ludowej, do której Platforma należy w Parlamencie Europejskim.

– Kampanii z USA nie da się przenieść na nasz grunt, ale Amerykanie są mistrzami w wykorzystywaniu portali społecznościowych i tego musimy się nauczyć. Z kolei we Francji, jak teraz u nas, obowiązuje zakaz reklamy politycznej i trzeba szukać nowatorskich sposobów docierania do wyborców – mówi Mistewicz."

Wszystkie ręce na pokład ,ratujmy tonącą platformę.
Żeby było weselej ,za zmianę wizerunku,trening i szkolenie PO zapłaci z naszych podatków 1 mln euro.Zaciskajmy pasa mówią nam odzyskane i zaprzyjażnione media.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lechim dnia Sob 12:11, 16 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucky Luke
supergość



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 14:17, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Skoro tytuł tego wątku taki znamienny to podrzucę tutaj link
[link widoczny dla zalogowanych]

link od komuchów, ale polecam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Kontynuacja Zlikwidowanego Forum Głubczycka Strona Główna -> PLATFORMA DIALOGU Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin